2012. február 27., hétfő

Karton szekrény


Hozzávalók:

- nagy kartondoboz, kis "mélységgel" (nekünk játék gitár  doboza volt kéznél)
- olló, tapétavágó
- öntapadós tapéta


A dobozból kialakítjuk a szekrény ajtaját. Ezután bevonjuk a tapétával.



Bár én nem ilyen sorrendben csináltam, de most kell a belső oldalát is tapétázni, hisz így sokkal egyszerűbb. :)

Én a polcokat vágtam méretre és ragasztgattam őket sorban a helyükre.



Középen ilyen egyszerűen oldottam meg, hogy egyenesek maradjanak, de biztosan van erre még szebb megoldás is!

Ezután tapétáztam a hátulját, de már tudom, hogy fordítva kellett volna! :)
Így már késznek is tekinthető a mű.

Könnyű súlya miatt kétoldali ragasztóval erősítettük a könyvespolc oldalára, mert pont olyan széles az is.



A mi szekrénykénkben a Pet Shop gyűjtemény kapott helyet...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest
Brighter Planet's 350 Challenge